İletişim

İletişim Formu​

Soru ve Görüşleriniz ile ilgili Aşağıdaki yorumlardan bana sorularınızı görüşlerinizi ve eleştirilerinizi iletebilirsiniz.

Bu konular hakkında mail atmayınız dönmem !

Önemli Uyarı..!
Blog’ta yazan konular ile ilgili soru veya sorunlarınızı özelden sormayın cevaplamam, ilgili konu altına yorum yapın herkes görüp faydalansın, bu tür mesajlara cevap vermeyeceğim.

Facebook..!
Facebook’tan veya Sosyal Medyadan gelen sorulara cevap vermiyorum sonra küsmece darılmaca yok bende sizler gibi bir işte çalışıyorum mesai saatlerinde cevap veremem.

GSM No..!
Sadece Numaranızı verir misiniz şeklindeki mesajlara cevap veremeyeceğimi de belirtmek isterim. Bir sanayi ustası değil bir bloggerim ne soracaksanız ilgili konu altına sorun müsait olunca yanıtlarım.

Sosyal Medya

0 0 votes
Bu yazıya oy ver
Subscribe
Bildir
14 Yorum
En Yeniler
Eskiler Beğenilenler
Inline Feedbacks
View all comments
Hakan Yavuz
2 yıl önce

Yakup hocam merhaba.calismalarinizi ilgiyle takip ediyorum.sizden çok şey öğrendim.size şöyle bir önerim var.
26 versiyon Linea teybi için teyip içinden bağlantı yapmak yerine tel mute bağlantısından teybe şase verip araya bı aç kapa koyduğumuzda teyip phone moduna geçiyor.tel mute baglantisini yaptığımız bölgedeki pinlerden de aux bağlantısını yaptığımızda ses alabiliyoruz.bilginize… iyi çalışmalar

İsmail
2 yıl önce

Yakup bey merhaba.
Araç kumandası garaj kapısı kumandasına uyarlanabilirmi?
Selamlar

İsmail
2 yıl önce

Merhaba Yakup bey
Fiat Albea teyp kodunu yanlış girdim.Wait yazısı çıktı. Yaklaşık bir saate kadar tekrar code yazısı çıkar diye bekliyorum.
Üç gündür hala wait yazıyor.Yani ne zamana kadar wait?
Selamlar.

Turgay
2 yıl önce

Selam Yakup bey direksiyonunda tuş takımı olmayan araçlara ; Tuş takımı yapılabilirmi ? , direksiyondan aracın teyp bini kontrol edebilirmiyiz .

Yalçın kılıç
2 yıl önce

Citröen Nemo aracım var akü değiştikten sonra teyip buloke oldu kod istiyor yardımcı olursanız sevinirim

Ayhan
3 yıl önce

2011 modelliğine aktive Plus aracım var dört cam otomatik bir üst modelin de kumandaya basılı tuttuğumuz da camlar otomatik olarak kapanıyor bu modelde bunu yapamıyoruz bu konuyla alakalı bir çalışmanız var mı

Ersin Kürkçü
2 yıl önce
Reply to  Ayhan

Selamünaleyküm 2010 model Fiat linea 1.6 multijet emotion aracımı yeni aldım araca Aux çıkışı yapmışlar blue&me usb okumuyor telefonla bağlantı kuruyor fakat ses gelmiyor nasıl çalıştırabilir yardımcı olursanız sevinirim