Windows’u Etkinleştir Yazısını Programsız Kaldırma
Bilgisayarınızdaki “Windows’u Etkinleştir” yazısını sadece 3 dakikada yok edin.
Öncelikle aşağıdaki key’lerden size uygun olanını seçin.
Home: TX9XD-98N7V-6WMQ6-BX7FG-H8Q99 Home N: 3KHY7-WNT83-DGQKR-F7HPR-844BM Home Single Language: 7HNRX-D7KGG-3K4RQ-4WPJ4-YTDFH Home Country Specific: PVMJN-6DFY6-9CCP6-7BKTT-D3WVR Professional: W269N-WFGWX-YVC9B-4J6C9-T83GX Professional N: MH37W-N47XK-V7XM9-C7227-GCQG9 Education: NW6C2-QMPVW-D7KKK-3GKT6-VCFB2 Education N: 2WH4N-8QGBV-H22JP-CT43Q-MDWWJ Enterprise: NPPR9-FWDCX-D2C8J-H872K-2YT43 Enterprise N: DPH2V-TTNVB-4X9Q3-TJR4H-KHJW4
Daha Sonra , Windows Tuşuna basıp cmd yazarak aratın aşağıda gördüğünüz seçeneğe sağ tıklayarak yönetici olarak çalıştırın.

Daha sonra yukarıdaki seçtiğiniz kodun başına aşağıdaki resimde gördğünüz gibi slmgr /ipk yazarak Enter’a basın.
Sonrasında aşağıdaki gibi mesaj alacaksınız.

ama gördüğünüz gibi hala “Windows’u Etkinleştir” yazısı kaybolmadı işlemlere devam ediyoruz.
Aynı ekranda slmgr /skms kms8.msguides.com yazarak Enter’a basıyoruz ve aşağıdaki mesajı alıyoruz.

Ama hala gördüğünüz gibi hala “Windows’u Etkinleştir” yazısı kaybolmadı işlemlere devam ediyoruz.
Aynı ekranda slmgr /ato yazarak Enter’a basıyoruz ve aşağıdaki mesajı alıyoruz..

Ve bu işlemden sonra gördüğünüz üzere yazıdan kurtuluyoruz…
Bu işlem Crack veya lisanslama anlamına gelmez, sadece etkinleştir yazısını kaldırır, tüm sorumluluk kullanıcıya aittir.
Teşekkür edenden para almıyoruz, aşağıya yorum olarak teşekkür etmeniz yeterlidir..
eyvallah çok teşekkürler
siz varya adamın dibisiniz adamın dibi
eyvalalh reis
eline sağlık hocam. Bu işlem daha sonra başıma sorun açar mı bilmiyorum ama işe yaradı 😀
adamsin kardesim
teşekkürler işe yaradı cidden
çok teşekkür ederim hocam gerçekten çalışıyor adamsın başarılarının devamını dilerim
Teşekkürler
teşşekkürler,thanks you,danke
eyvallah
Teşekkürler
Tam olarak risk nedir anlamakta zorlandığımdan geri almak istedim.
system restore yaptım sonra da slmgr /ckms yazdım. kms serveri ile tüm bağımı kesmiş olmadım mı? Hâlâ daha güvenlik sorunu olma ihtimali var mı?
Sorumluluğun bende olduğunu biliyorum, herhangi bir güvenlik sorunu olup olmadığı hakkındaki düşünceniz nedir?
Bi güvenlik sorunu olmaz demi yaptımda ?
Tüm sorumluluk kullanıcıya aittir. 😉
teşekkürler işe yaradı…
İyi günler dilerim. key olarak doğrulama başarılı olsa da kms sunucusuna bağlantıda sorun yaşıyorum hata 0xc004f074 KMS ile bağlantı kurulamıyor bana yardımcı olur musunuz
Neden bir çin sitesinin adresi kod olarak yazılıyor. http://kms8.msguides.com/
Teşekkürler Reis Eline emeğine sağlık
Yardımların için teşekkür ederim.
Saygılar,
Cobby Bright 🙂
kardeş saol kendimi biraz hacker hissettirdin problemde çözüldü 😀
tesekkur ederim oldu cok sağolun gercekten de işe yarıyor
bu işlemi geri almanın bir yolu var mı ?
Format.
sen nasıl bir kralsın ya.
Beylee 🙂
teşekürler usta emeğe sayğılar
Kardeşim ellerinize sağlık çok yararlı oldu.Çok teşekkür ederim iyi çalışmalar….
adımların hepsini yaptım fakat son aşamada hata veriyor
Çok teşşekür ederim kardeşim adamsın
Teşekkürler…
çok teşekkürler
İşe yaradı fakat kişiselleştirme ayarları geri gelmedi?
Teşekkürler kanka işe yaradı inşallah kapatıp açınca da gelmez
çok teşekkür ederim Rabbim yar ve yardımcınız olsun.
Valla süpersin hocam, ilkten reklam sandım harbiden oluyor
Eyvallah baba teşekkür ederim.
her adımı yaptım sondakinde etkinleştiriyor yazdıktan sonra dizin adı veya birim etiketi söz dizimi hatalı dedi yardım edermisiniz
Mükemmelsiniz, çok teşkekkürler 🙂
TEŞEKKÜR
teşekkürler
çok teşekkür ederim sağolun klavyenize sağlık 😀
Çok teşekkürler
harikaydı.
kişiselleştir işlemleri de geri döndü.
sağolasınız.
gerçekten.
teşekkürler, tertemiz işe yaradı
Çok teşekkürler. Şu yazıdan asla kurtulamayacağımı sandım. Youtube ta hep indirmeli çözümler vardı ben de virüstür diye çekindim. iyiki varsınız.
eyvallah kardeşim adamsın oldu çok teşekkür ederim başarılarının devamını dilerim <3
Yardımlarınız için çok teşekkür ederim. Ellerinize sağlık
Adamsınız Sin Ya Çok Sağolun Son Adımı Yapınca Oldu Adamsınız <3 <3
helal olsun kardeş sen bu işi biliyorsun
TEŞEKKÜRLER! Bir çok ayar kullanılmıyor etkinleştirilmediği için artık kullanılıyor.
Teşşekürler.
Yazı ekrandan kalktı çok teşekkür ederimm~~!